Obserwatorzy

czwartek, 3 października 2013

insta: bydzuldesign
 

dopiero teraz, ale nie miałam chwili, by zająć się ogromem zdjęć i postem.
majorka... pierwsze takie wakacje, pierwszy lot samolotem, pierwsze małże i sangria. 
30'C, gdy w polsce ledwo powoyżej 10'
ahh...
gorące wręcz morze, cieplutki piasek.
nie muszę wam chyba dużo opowiadać. jedyne co, to powiem wam, że zakochałam się wręcz w hiszpańskich klimatach (mimo iż majorka, to tylko ich skrawek). niesamowita architektura, mentalność ludzi, cudne smaki, dźwięk hiszpańskiej gitary i oczywiście piękny język. już tęsknię i dziękuję, że miałam możliwość tam polecieć. dla was I część zdjęć z tej wspaniałej wyspy. enjoy.

ps. jakbyście mieli jakieś pytania, to śmiało - piszcie :)


ps.II. pamiętacie, jak pisałam, że miałam okazję brać udział w pewnym przedsięwzięciu?
jeśli ktoś jeszcze nie widział, to proszę. oto ono:



link do chłopaków: papa musta
















all - h&m
japonki - adidas originals

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz