Obserwatorzy

niedziela, 17 czerwca 2012

uwaga, uwaga.!
ogłoszenie wyników konkursu na bransoletkę z kubusiem puchatkiem:
w/w bransoletkę wygrała:

Katarzyna Przewłocka

z komentarzem:
"Moją ulubioną bajką była i jest" Lilo i Stich". Jest to bajka o dziewczynce ,która wychowywana jest przez siostrę i jej przyjaźni ze Stichem,ale co ja wam tu będę fabule opowiadać :D bajka jest warta obejrzenia dlatego kto jej jeszcze nie oglądał niech się sam przekona:) Zazwyczaj w bajkach Disneya są kobiety które maja wybitnie wąską talie długie nogi,włosy czasami także duży biust... idealna szczupła sylwetka jest wpajana dzieciom w psychikę już od najmłodszych lat,ale w tej bajce tego nie ma. są dwie zwykłe dziewczyny,które nie mają figury modelki, nie są lukrowanymi księżniczkami. Bohaterowie mają swoje wady i zalety.. Lilo była naprawdę dzieckiem, zachowywała się jak dziecko, czuła i myślała jak dziecko, tak jakby to był film o prawdziwej dziewczynce, a nie wymyślonej postaci z bajki.Nie raz uroniła mi się łezka.Rysunkowe postacie oddawały te same głębokie emocje, które czułam w podobnych sytuacjach...Bajka pokazuje że najważniejsza jest rodzina!"
GRATULUJĘ WYGRANEJ i proszę o kontakt na maila: dzul.design@op.pl
:) 


ps. posta ciuchowego niestety dziś nie będzie, bo nie mam zdjęć, ale mam nadzieję, że pojawi się w najbliższym czasie. 
a teraz zabieram się za robienie koszulek na zamówienie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz