Obserwatorzy

piątek, 26 października 2012

zastanawiałam się dzisiaj, do czego dąży ten świat. co druga osoba chodzi z tabletem, bądź e-book'iem, zapominając o zwykłych książkach, szeleście stron, specyficznym zapachu. jesteśmy ofiarami współczesnego świata, czy po prostu żyjemy z biegiem czasu.? powinny być jakieś granice, których nie ma. 7/10 letnie dzieci muszą mieć, któreś z wymienionych 'sprzętów' ponieważ nie będą akceptowane w środowisku rówieśników. zamiast bawić się na dworze, pochłania je wirtualny, a zarazem nierealny świat. czy na prawdę aż tak bardzo brak nam zdrowego rozsądku.?!
czy pieniądze muszą brać górę nad szczęśliwym, równoznacznym z naszymi wartościami życiem.?!

ps. z dniem dzisiejszym odeszłam z pracy -.-

ps II. czy jutro czasem nie przestawia się zegarów.? :d


TERAZ O BLUZIE: poniższa buza jest kolejną, którą dla was wykonałam. zapewne wielu z was słyszało kiedykolwiek o symbolu, jakim jest 'ręka fatimy'
(symbol używany w krajach arabskich i w Izraelu w amuletach mający chronić przed „złym okiem”. Nazwa nawiązuje do córki Mahometa Fatimy-Zahry), tak więc tym razem postawiłam na taki o to wzór, wykonany według mojego projektu. stwierdziłam jednak iż nie chcę, by był on 'standardowy', więc postanowiłam, by ręka pokazywała fakera, bądź jak kto woli środkowy palec -.-

bluza na allegro, link do aukcji pod zdjęciami :)

ps. pamiętajcie jeszcze o bluzie 'I AM THE DRUG'







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz