Obserwatorzy

wtorek, 5 marca 2013

dziś premiera kolekcji riri dla river.
nie wiem czemu, ale spodziewałam się czegoś więcej. nie wiem czego. po prostu więcej. myślałam, że będzie pełno ludzi, wszyscy będą wyrywali sobie ubrania z rąk; dosłownie szał macicy. okazało się jednak, że kolekcji przyglądałam się wyłącznie ja z P. dziwne.
niemniej jednak kolekcja o wiele piękniejsza niż na zdjęciach. nie była natomiast powalająca, że musiałabym coś mieć za wszelką cenę (choć, gdyby było mnie na to stać, to na pewno nie odmówiłabym sobie chociaż jednej rzeczy :) ). z całej kolekcji najbardziej podobała mi się długa, szara dresowa spódnica z suwakiem, biało-czarny bralet oraz pasiaste spodenki. szkoda tylko, że nie było wszystkich ubrań z kolekcji, które udało mi się dojrzeć w internecie.

dziś pogoda była dla mnie zbawenna, przyszło mi do głowy pełno pomysłów i chęci do działania. miałam aż ochotę rzucić szkołę, rzucić życie i uciec daleko ciesząc się chwilą :)
mam nadzieję, że to już ostatnie zdjęcia z pochmurnych dni. enjoy

ps. najprawdopodobniej jeszcze w tym miesiącu pojawią się nowe bluzy.! tym razem edycja wyłącznie dla pań :)











sweter - sh
czapka - hype/nosis
buty - dr. martens

5 komentarzy:

  1. <3 jakoś nieszczególnie śledziłam kolekcję RiRi dla Rzecznej Wyspy, ale pokusiłam się o wyszukanie spodenek ;) nice. Jestem wielką fanką Twoich włosów ;3 są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ta kolekcja kompletnie nie zachwyciła, podobała mi się jedynie rzeczona kiecka. Natomiast Twoja stylizacja bardzo mi się podoba, szczególnie buty :D
    Wpadnij do mnie na konkurs okularowy ;)

    OdpowiedzUsuń