Obserwatorzy

czwartek, 9 lutego 2012

jest i ona.! grawerka.! :)
już nie mogłam się doczekać i szybko po szkole pojechałam zakupić to cudeńko. na dodatek była ona ostatnią, jakby wręcz na mnie czekała :)
cała podekscytowana wróciłam do domu i zaczęłam działać. zrobiłam dla siebie charmsa z nazwą 'dżul. design.' oraz z datą 25.11.2011r. grawerka być może nie wyszła zbyt pięknie, ale był to mój pierwszy raz, więc i tak uważam, że wyszło całkiem spoko. teraz chciałabym wam zaprezentować bransoletkę o której mowa, a która widnieje już na moim nadgarstku:


* and it is.! engraving.! :) 
I couldn't wait and soon after school I went to buy a it. in addition, it was the last, even if waiting for me :) 
all excited I went home and started working. Charms I made for myself with the name 'dżul. design.' and the date 25.11.2011r. Engraving may not go very well, but it was my first time, so I still think it came out pretty cool. Now I would like to present you the bracelet in question, and which now appears on my wrist:



osoby zainteresowane taką bransoletką z grawerem proszę 
o kontakt/persons interested in this bracelet with engraving, please contact  
♥.!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz