Obserwatorzy

sobota, 21 kwietnia 2012

dzisiaj sobota i mimo to, zdawanie matmy. wydaje mi się, że zaliczyłam i to bardziej, niż przypuszczałam, ale wyniki dopiero w poniedziałek, więc nie ma co zapeszać. nawet nie znając wyników, przyjść do domu i wypić zasłużonego drinka, po 4 latach 'nauki' w szkole średniej: bezcenne.!♥.! - cudowne uczucie.
teraz outfit (w końcu mam chwilę, by zaprezentować wam spódnicę, którą zrobiłam jakiś czas temu):




* Saturday and today still, they seemed to math. it seems to me that passed and it's more than I thought, but the results until Monday, so do not show you tomorrow. Even without knowing the results, come home and enjoy a well-earned drink, after 4 years 'teaching' in high school: priceless.! ♥.! - A wonderful feeling. 
Now the outfit (finally I have a moment to show you a skirt, I made some time ago):



spódnica przed moją przeróbką / skirt before my remake


kurtka / jacket - sh
koszulka / shirt - sh (h&m)
spódnica / skirt - sh (DIY: dżul.design.)
plecak / backpack - babci / grandma

1 komentarz: