Obserwatorzy

piątek, 27 stycznia 2012

dzisiaj minęło 63 dni odkąd założyłam bloga i już jest prawie 4000 wejść na niego. naprawdę jestem w szoku, że ta strona tak szybko się rozwija oraz że jesteście ze mną. dziękuję również wspieracie rozwój dżul.design. przez kupowanie moich wyrobów. mam nadzieję, że pomożecie mi jeszcze bardziej się rozwinąć i doskonalić swoje projekty :)
tymczasem prezentuję wam już wcześniej obiecywane zdjęcia koszulek, które zrobiłam swojemu mężczyźnie i naszemu koledze na studniówkę. jak pisałam we wcześniejszych postach, na koszulkach widnieje napis 'I'm sexy and I know it' (przód), 'wiggle, wiggle, wiggle, wiggle, wiggle... yeah' (tył). napis nawiązuje do tekstu piosenki 'LMFO - sexy and I know it', której teledysk również prezentowałam wam we wcześniejszym poście.
niestety zdjęcia są strasznie kiepskiej jakości, ponieważ są one wycięte ze studniówkowego filmu, który dostaliśmy.
co o nich sądzicie.?


*today, 63 days have passed since I set up a blog, and now it is almost 4000 go to him. I'm really in shock that this site is growing so quickly and that you are with me. I also thank you support the development of dżul.design. by buying my products. I hope that you will help me further develop and improve my projects :)

Meanwhile, I present to you previously promised pictures of shirts, which I did to my boyfriend and our friend from our prom. as I wrote in earlier posts, t-shirts bearing the inscription 'I'm sexy and I know it' (front), 'wiggle, wiggle, wiggle, wiggle, wiggle ... yeah '(reverse). inscription refers to the song 'LMFO - sexy and I know it', which video
I presented to you in the earlier post.

Unfortunately, photos are terribly poor quality because they are cut from proom movie what we got.

what do you think about them.?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz