Obserwatorzy

sobota, 28 stycznia 2012

dzisiejszego posta kieruję głównie do posiadaczy termo kubków. nie wiem, jak wy, ale ja uwielbiam swój termo kubek.! kupiłam go w zeszłym roku w 'starbucks' (zdj 1) i nie wyobrażam sobie wyjścia gdziekolwiek bez niego i pysznej kawy w środku.
lecz w pewnym momencie zaczęło irytować mnie trzymanie go, co było dość nieporęczne, ponieważ nie posiada on żadnego uchwytu. myślałam, co mogłabym zrobić, by zniwelować tą właśnie wadę i wpadłam na pewien pomysł.
06.12.2011r. dostałam na mikołaja małą skarpetkę, a w niej słodycze (zdj. 2) i postanowiłam ją wykorzystać. przyszyłam do niej czerwoną tasiemkę (zdj. 3), którą zakończyłam kokardką (zdj. 4) i wsadziłam w nią kubek. niby nic, ale efekt był porażający. nie dość, że ślicznie - świątecznie wygląda, to na dodatek nie mam problemu z jego trzymaniem, ponieważ wystarczy do tego jeden palec (zdj. 5), bądź przypięcie kubka do czegokolwiek, używając karabińczyka.
a wy, co o tym sądzicie.?
ps. przepraszam za kiepską jakość zdjęć, ale jak już wcześniej wspominałam nie ma mnie w domu i jedynym aparatem, jaki mam do dyspozycji, jest telefon. :)



* today's post I address mainly the thermo cup holders. I do not know what do you think about yourselfs, but I love my thermal mug.! I bought it last year in the 'starbucks' (picture 1) and I can't imagine starting anywhere without him, with delicious coffee in the middle.

but at some point began to irritate me hold him, which was quite awkward, because he does not have any grip. I thought, what could I do to overcome this drawback and I just had an idea.

06.12.2011r. I got a little sock for Santa Claus, candy in it (picture 2) and I decided to use it. sewed to the red tape (picture 3), which ended with a bow (picture 4) and put in her cup. like nothing, but the effect was devastating. not only is cute - it looks festive, this in addition I have no problem with his keeping, since it is sufficient for that one finger (picture 5), or attach the cup to anything using the carabiner.

and you, what do you think about it.?

ps. sorry for the poor picture quality, but as I mentioned earlier I'm not at home and the only camera that I have here is a phone. :)

      zdj. 1 / picture 1

zdj. 2 / picture 2
  
zdj. 3 / picture 3

zdj. 4 / picture 4
   
zdj. 5 / picture 5
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz