Obserwatorzy

środa, 25 stycznia 2012

jak pisałam wczoraj - skończyłam już projekty koszulek i miło mi wam je przedstawić. 
mam nadzieję również, że niedługo wprowadzę je w życie i będziecie mogli zobaczyć ich zdjęcia, bo jak wiadomo, nie każda rzecz, która wygląda brzydko na wieszaku, czy projekcie, musi brzydko wyglądać na żywo  :> 
co o nich sądzicie.? założyli byście takie.?


* as I wrote yesterday - I already finished t-shirt designs and I want you to present it for you 
I also hope that soon I make it in life and you will be able to see their pictures, because as you know, not every thing that looks ugly on the hanger, or a project, it must look ugly to live :> 
what do you think about them.? you set up like that.?

1.
 
2.

3.

4.

5.


ps. dwie koszulki wykonałam z popularnymi, przynajmniej w moim gronie tekstami. jakby ktoś nie wiedział, czego dotyczy projekt nr 1 to odsyłam do filmiku ks. Natanka:


* ps. I performed the two t-shirts with popular, at least in my circle of texts. if someone did not know what the project is No. 1 I refer to video Father Natanka:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz