Obserwatorzy

sobota, 7 stycznia 2012

dzisiaj z racji tego, że nie ma mnie w domu (jestem u swojego mężczyzny),
a chciałabym zaprezentować wam coś nowego. pokażę wam zdjęcia mojego autorstwa (moja kolejna zajawka :> ). jest to zbiór zdjęć robionych w okresie 2008r. - 2011r.
nie obawiam się negatywnych komentarzy, więc możecie śmiało pisać, co sądzicie (w końcu słowa, które najbardziej bolą i nie grzeszą 'pięknością', pozwalają nam dążyć do doskonałości w tym co robimy)
zdjęcia możecie również komentować na funpage'u na facebook'u, gdzie na bieżąco dowiecie się o nowościach.

*przypominam o najnowszej promocji, która trwa wyłącznie do piątku trzynastego ♥.!:

'przy zakupach powyżej 30 zł bransoletka niespodzianka gratis.! (dotyczy WSZYSTKICH wykonów zamówionych u mnie)

ps. zachęcam do lajkjowania funpage'a, bo tak, jak obiecałam, gdy was lubiących będzie 50 - rusza konkurs.!


* today because of the fact that I'm not at home (I'm at my boyfriend house)
and I would like to show you something new. I'll show you pictures taken by my (my next passion :>). this is a collection of photos from 2008 - 2011
I am not afraid of negative comments, so you can boldly write what you think (after all the words that hurt the most and do not sin 'beauty', let us strive for perfection in what we do)
Photos can also comment on funpage'u on facebook, where you will learn about current news.

* remind you about the latest promotion, which lasts only till Friday the thirteenth ♥.!:

'with any purchase over 30 zł surprise bracelet for free.! (applies to ALL products ordered from me)

ps. I encourage you to like funpage'a, because just as I promised, if you like to be 50 - the competition starts.!


































2 komentarze:

  1. Zarąbiste, ładne, genialne, "harkorowe", inne, profesjonalne, kolorowe, intensywne, super, ciekawe. Wszystkie te słowa przelatywały w mojej głowie, kiedy spoglądałam na te zdjęcia. Naprawdę świetne. Co prawda jest kilka gorszych, ale parę jest naprawdę niesamowitych! Najbardziej podoba mi się dym ; )

    OdpowiedzUsuń